Climbing pictures Nowra & Mittagong - Reisverslag uit Wollongong, Australië van niekolaas - WaarBenJij.nu Climbing pictures Nowra & Mittagong - Reisverslag uit Wollongong, Australië van niekolaas - WaarBenJij.nu

Climbing pictures Nowra & Mittagong

Door: Niekolaas

Blijf op de hoogte en volg

28 Juli 2005 | Australië, Wollongong

Lieve site bezoekers,

Op menig verzoek heb ik wat nieuwe foto's geplaatst. Het zijn bijna allemaal klimfoto's, tja dat is wat we doen in onze vrije tijd. De foto's zij van Nowra, 80 km zuidelijker van Wolliwolliwonggong en Mittagong, een uurtje landinwaarts. In Mittagong heb ik trouwens men eerste 23 (6c+/7a) onsight geklommen!!! (onsight = de route nog nooit geprobeerd en de 1e keer in 1 keer uitgeklommen). Nog geen dubbel-D, Pieter!!

Afijn jullie zullen wel allemaal op vakantie zijn daaro....NG@#%&&^%GVD, maar ik heb ook gehoord dat de herfst in Nederland zijn intrede al heeft gemaakt. Haha, WHAHAAHAHAAAAAA!!! PSSSt..Hier schijnt de zon!!

Niet klagen daar, gewoon accepteren.

Trouwens hier gelijk de uitnodiging voor de viering van men verjaardag:

Christmas in August

You are invited to Dan and Niek’s birthday party.

Unit 12 Kooloobong, Northfields Ave, Wollongong.
On the 13 Aug kicking off at 7pm.

Come dressed in your finest Christmas attire.
Evenings activities will include:
• Christmas hour of power
• Sled (boat) races
• Secret Santa
• Many other assorted shenanigans

For those participating in the secret Santa, spend no more than $5
BYO - drinks

RSVP 7th Aug 0407 979 617 or djsm582@uow.edu.au

Nog nooit kerst rond men verjaardag gevierd!! Haha, dit is men kans!!

greets to all y'all!!!!

  • 28 Juli 2005 - 06:10

    Marco:

    Hoi Niek ,
    wauw wat zou ik daar ook graag willen klimmen !!
    Heb je nog wat ballen nodig?....
    voor de kerstboom...

    Nou ja , de mzl.

  • 28 Juli 2005 - 12:17

    Roel:

    hehe hij heeft de rotsen gevonden! en die routes ken ik ook nog... check de sector met attack mode eens, coole korte routes! wel hard... enne d'r was nog een heel cool gebied, aan de andere kant van nowra, ik geloof rosies but i'll check. niet te veel studeren he, ga maar klimmen, da's goed voor je... mzl

  • 28 Juli 2005 - 14:27

    Mies:

    Volgens mij heb jij daar ook schijt weer gehad Nico. zie Winter weer in Juni!!! bij Recente berichten. dusseh niet zo'n grote mond

  • 28 Juli 2005 - 21:38

    Pieter:

    Niek man, heb je geen interessantere fotoos ofzo in plaats van al die Zuidwanden... Storm loopt er zo tegenop! en het ziet r idd wel heel erg easy uit! ga nou eens voor die dubbelD man! en kom eens met wat beters op de proppen! Ik ben trouwens pas vanaf half februari in Aussie! Ben je er dan nog? kunnen we misschien samen die zuidwand bestijgen! Trouwens ik bestijg toch liever een dubbelD Laterrr

  • 28 Juli 2005 - 22:08

    Ozz:

    Yo niek bro! mooie foto's nu nog iets hoger en gevaarlijker met snakes en crocs dude!Crikey! Geniet en nu iets andere foto's graag haha. cheers ozz

  • 28 Juli 2005 - 22:09

    Ozz:

    by the way heb bijna de vliegticket in me pocket! C ya

  • 29 Juli 2005 - 11:58

    Kika:

    Die route is in de pocket!!
    Goed man!
    Mooie afwisseling heb je daar zeg, beetje afstuderen, beetje klimmen, beter geregeld...

    Grtz kika

  • 30 Juli 2005 - 09:06

    Arjan:

    Tjezus Niko, t begint hier zolangzamerhand op een klimmers-forum te lijken. Al die vaktermen stijgen mn spreekwoordelijke pet te boven. Prima hoor zo'n klankbord, misschien moet je de naam van je site aanpassen naar www.niekolaas.waarbenjijnuaantklimmen.nu

    Wat betreft t weer wij accepteren, respecteren en incasseren t zonder problemen geen klaagzang, ik zeg maar zo: "Wanneer het op de groten regent, druipt het op de kleinen"
    Mzzl

  • 01 Augustus 2005 - 08:10

    Heleen:

    Gaat wel lekker dus dat klimmen daar! met mij wat minder, heb mn c2 moeten afbreken: bloedvergiftiging in mn voet/been opgelopen via een blaar... beetje jammer, met de heli naar het dal, daar aan het infuus en 3 nachten gelegen, gister weer met een instructeur naar NL gereden, einde vakantie... gelukkig vertrek ik over 2 kleine weken naar Noorwegen! tot die tijd mag ik nog niet zoveel lopen. beetje kutzooi dus.. het weer ziet er nu trouwens wel ok uit hoor, hier in Nederland!
    Hoe gaat het met het onderzoek verder??
    Liefs Heleen

  • 01 Augustus 2005 - 22:47

    Niekolaas The Psycho:

    Yoyoyooooooo,tegenvoeters!!

    Marco, kom maar op met die ballen, Mies, het gaat om de beleving van het moment en niet treuren om het verleden!! Ik lijk Arjan wel met men wijze woorden, haha

    Pieter, Ozz, moeten we wel effe goed plannen als jullie deze kant op komen, biertje??

    Heleen, damn wat een G*(V&^D#%-zooi, wel een helicoptervluchie, helaas ongewild, sterkte!!

    Roel, kom hierheen en neem je trad-gear mee!!!

  • 01 Augustus 2005 - 23:02

    Joske:

    Hey niekie!!

    sprak je net op msn maar tog maar ff berichie agter late he ;)
    ik ben weer trug van vakantie... Terschelling!!! was egt zooo leuk.. super veel vriendEN aan over gehoude.. haha alle meisjes daar hadde vriendinne ontmoet enzo.. wij alleen vriende ;) maar was egt mega gezelig :) lekkr gerelaxt.. gedronke.. uitgeweest.. etc.. leuk vakantie vriendje aan over gehoude.. en wie weet... houdt t stand ;) dan zal k m wel aan je voorstelle als je back bent :P

    nou broertje ik mis je best wel een beetje hoor...

    doeidoei!! Kus van je Sis

  • 01 Augustus 2005 - 23:04

    Joske:

    Vette fotoos trouwes!! en bedankt voor je kaartje!! egt fijn dat je het zo naar je zin hebt!!

    Kusss

  • 04 Augustus 2005 - 08:29

    De Praeten:

    Wij genieten zo ook een beetje van je reis.
    Leuk om al die verhalen te lezen,veel plezier en we houden je in de gaten.
    Groet van ons

  • 05 Augustus 2005 - 13:48

    Mara:

    ha die Niek, Leuk hoor je site. Ik krijg intussen allemaal commentaar van Joske en je moeder dat ik niet kan tikken.
    Heb je het naar je zin daar downunder?
    Het lijkt me toch wel eenzaam zo zonder je moedertje en je lieve zusje. Ik ga thuis een keer een serieus stukje schrijven hoor. Dag Niekepiek,
    liefs, Mara.

  • 08 Augustus 2005 - 20:37

    Barb:

    Nieko, alles goed met je zo te zien, ook de bier foto's komen te voorschijn!!! mEEERRRRR
    He, maar bedankt voor je kaartje was goed iets weer te zien van je. het is super gezellig met jorus en wietske op de kamer, maar die gaan ook weer weg... dus weer een nieuweling JONKIE in de kamer beter die gaan we eens verpesten.... ha maar goed te zien dat je al zo lekker bezig bent in the mountains misschien binnenkort even weer een nachtelijke msn sessie...
    Nou alles voor de rest zijn fucking gang met de kut scriptie!!! JAJajaja maar het eind komt in zicht en misschien kom ik je dan wel even op zoeken in een reisje... liefs en tot snel over de msn HAVE FUN b

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wollongong

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 46372

Voorgaande reizen:

20 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: