Cricket is wicket!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van niekolaas - WaarBenJij.nu Cricket is wicket!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van niekolaas - WaarBenJij.nu

Cricket is wicket!!!!!

Door: Niekolaas

03 Januari 2006 | Australië, Sydney

Hey beste mensen allemaal de beste wensen. Poeh poeh zit hier nu bij Tanya in Sydney aardig versleten van de afgelopen dagen. Vanmiddag vliegen we (Nick en ik) naar Tasmanie en dan kan het grote avontuur beginnen.
Eerste kerstdag een waanzinnige canyon gedaan, Kanangra Falls, 1 van de moeilijkste canyons in de Bluey's en super spectaculair.
De week erna met Dan in Canberra geweest en daar geklommen op graniet, geweldig wrijving wrijving trusting your feet. Ook nog onderweg in Bungonia caving gedaan, lekker claustrophobisch, zeker als je 80 m onder de grond zit en de enige uitweg een 30 m lange prusik is (aan het touw omhoog werken mbv kleinere touwtjes).
Gister naar de cricket geweest, GEWELDIG. Heb nog nooit zo hard en zoveel gelachen, we zaten midden in de harde kern, alhoewel harde kern klinkt misschien wat negatief. Hier betekent dat dat iedereen aan dezelfde kant staat de wave aan het uitvoeren is, in achtelijke kostuums loopt en vooral veel drinken en slap ouwehoeren en natuurlijk schreeuwen naar de spelers, en naar elkaar, en dan geen scheldwoorden maar dubbelzinnige opmerkingen. Totaal anders dan de verziekte sfeer in Nederland, hoorde van Gideon dat het weer gezellig was in Rotterdam, 150 arrestaties??
Wij zijn hier met oud en nieuw naar de local pub geweest, was echt te gek, we hadden in totaal 15 mensen die in ons huis sliepen, lachen lachen drinken en natuurlijk barbequen zwemmen, en weer drinken, afijn genoeg gedronken voor een lange tijd, pfffffff
Afijn had iedereen wel persoonlijk willen mailen maar ja, daar heb ik natuurlijk geen websiteje voor aangemaakt hey.

liefs Niek

• 03 Januari 2006 - 10:16

Joske:

Jij ook happy new year broertje :)
    klinkt allemaal weer geweldig! hier was het ook errug leuk.. oud en nieuw! Renesse geweest... was weer heftig ;)

nu maar eens me vakantie benutten en wat voor examens volgende week gaan doen.. grom..
    Veel plzierrr nogg

xx Joske

• 03 Januari 2006 - 17:17

Lidwine:

HEPPIE NEWYEAR!!! En dat je maar heelhuids terug mag komen van al je avonturen ;-) Klinkt super allemaal Niek!!
    x Lidwine

• 03 Januari 2006 - 19:49

Barbara:

He ziet er weeer geweldig uit man!! Zou graag ook even een biertje met jullie drinken ergens in de hette zon!! Happy new year voor ik het vergeet en ga lekker verder met genieten!!

Liefs Barbara

• 05 Januari 2006 - 16:09

Suze:

Goooo niek! Lallen en meedeinzen maar..

• 06 Januari 2006 - 13:59

Joske:

by the way..
    wat heb je met je haar gedaan? kaal van de zijkant ofzo haha? dat dacht ik te zien....

xx

• 06 Januari 2006 - 16:27

Cora En Rinus:

GELUKKIG NIEUWJAAR
    en geniet lekker van je vakantie!!!
    Groetjes van ons allemaal.

• 06 Januari 2006 - 23:48

Niekolaas:

HANEKAM!!!!!!

• 12 Januari 2006 - 13:44

Derrickchlie:

Hallootje. Gelukkig ben ik niet jaloers. Je hebt verdiend, man! Heel veel plezier in Tasmanie. Doe de groeten aan de Tasmanian devils en de schone dames.
    Tjou!

• 17 Januari 2006 - 21:47

Karolien:

Hey!
    Klinkt allemaal helemaal goed daarzo! Hoef ik me dus ook geen zorgen te maken over m'n lieve vriendinnetje die bijna jouw kant op komt... ;) Enjoy!
    Kus

• 17 Januari 2006 - 21:47

Karolien:

Hey!
    Kus

• 20 Januari 2006 - 04:04

Pieter:

Nico,
    Pieter hier vanuit Cambodia!! Alles kits? hier alles prima. Kom net uit Laos en Arjan is weer naar huis. Zit nu in Siem Reap en ga vanaf vanmiddag naar de Angkor Wat.
    Gaan we nog afspreken in Australie? Ik ben vanaf 20 feb in Aussie.
    Laturrrrrrr