Stage klaar --> VAKANTIE !!!!! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van niekolaas - WaarBenJij.nu Stage klaar --> VAKANTIE !!!!! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van niekolaas - WaarBenJij.nu

Stage klaar --> VAKANTIE !!!!!

Door: Niekolaas

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2005 | Australië, Wollongong

YESSA, daar zit ik dan, achter men pc, een schoon en leeg bureau, paar biertjes achter men kiezen, vrijdag eind van de middag. Stage afgetekend en 4 maanden vakantie voor de boeg. Fuck nu ik er over na denk voelt het erg goed. De laatste weken erg druk geweest met het schrijven van men onderzoeks verslag, pffff, maar het is af en ik ben klaar hiero. Vanavond maar effe wat bier drinken, haha net als gisteravond.
Nu ik terug kijk op men stage periode is het eigenlijk erg snel gegaan. Tsja als je hard werkt gaat de tijd snel. En al met al viel het me reuze mee om 5 dagen in de week van half 9 tot 6 te werken. Maar genoeg is genoeg.
Sinds 13 november zijn we trouwens verhuisd naar een apartement dicht bij het strand in North Wollongong, ongeveer 10 min fietsen van de universiteit en 300 m van het strand. Niet verkeerd, meestal ging ik na het werk effe naar het strand surfen. Jawel, surfen. In mijn geval kan je het meer spartelen noemen. Moeilijk en af en toe een beetje eng, als de golven hoog zijn. Maar het gaat al iets beter, hier en daar een golf waarbij ik op men board kan staan. Afijn een echte surfer zal ik nooit worden, geef mij maar een verticaal en verhard strand.
Morgen gaan we naar de Blue Mountains om op 1e kerstdag een erg lange en schijnbaar moeilijke canyon te doen, iets van 10 uur. 2e kerstdag bier drinken en dan daarna naar Canberra met Dan, Nick en Ben. Beetje klimmen en wildwaterraften.
Guess what, 2 januari ga ik naar een cricket wedstrijd. Schijnt hier echt supertof te zijn, beetje de hele dag bier drinken in de zon en schreeuwen. Snap geen bal van cricket maar bier drinken in de zon en schreeuwen kan ik wel. Dan vlieg ik samen met Nick (fransman met Ozzie accent) 3 januari naar Tasmanie t/m 29 januari. We zijn van plan vooral hele avontuurlijke rotswanden te gaan beklimmen. Frenchmans Cap is een 380 m hoge rotsmassief 2 dagen lopen van de bewoonde wereld. Freycinet Peninsula: een klifkust met torenhoge pilaren en ook de beroemde Totem Pole !!!! Fuck, heb er ongelovelijk veel zin in.
Helaas de afgelopen tijd niet kunnen klimmen vanwege een lichte blessure aan een pees in men vinger, KLOTE zooi. Bijna over.
Dan 30 januari vliegen we naar New Zealand om daar een beetje in The Southern Alps te gaan klimmen. Helaas zijn de sneeuw en ijs conditie waardeloos dus weet niet zeker of Mount Cook te beklimmen is, we zien wel. Dan 15 maart weer terug naar Australie om nog effe een lange maand naar Arapiles te gaan, Kachoong on-sighten moet lukken (redelijk zware (6b+) route in een dak, quite exposed, de eerste keer klimmen), de klassieker.
Afijn ik zal dus weinig men e-mail checken in dit zal waarschijnlijk men laatste bericht voor een lange tijd zijn. Ik wens iedereen het beste, en oh ja fijne kerst (heb absoluut GEEN kerstgevoel) en natuurlijk een leefbaar 2006.
Iedereen bedankt voor de reacties op men site, keep it up, ik blijf ze lezen!!!

- Wammes, ik mis je, als ik terug ben gaan we naar het strand!!!

- Quint, jongen heel veel sterkte, vecht voor het, je kunt het!!!!

- Wout, Berbel, Bela, hoop alles goed daaro, het kleine monstertje loopt en praat al, jeez, heb veel gemist.

- Pa, Ma, Jos ga eens met Wammes naar het strand!!!

love Niek

  • 23 December 2005 - 06:57

    Kitty:

    Lieve Niek

    Wij gaan iedere zondag met Wammes naar het strand en ik loop iedere dag met Marianne een rondje Kaaskenswater.
    Ondanks de hitte fijne Kerstdagen en een gezond en goed klimjaar! We verheugen ons nu al op eind april.

  • 23 December 2005 - 09:35

    Kitty:

    Hey Niekie

    Leuk weer een berichtje. Het gaat goed met Wammes. Iedere zondag gaat hij naar het strand en iedere dag lopen Marianne en ik een rondje Kaaskenswater. Fijne kerst daaro in die hitte. Voor het nieuwe jaar alle goeds en we verheugen ons natuurlijk op eind april.

    Liefs Kitty.

  • 23 December 2005 - 09:58

    Michel & Laura:

    Hoi Niek,

    Gfeliciteerd met het afronden van je stage. Veel plezier tijdens je vakantie en fijne feestdagen (ondanks dat je geen kerstgevoel hebt).

    Groetjes,

    Laura & Michel

  • 23 December 2005 - 10:26

    Heleen:

    Lang niks gehoord, maar mooi dat je stage is afgerond: hadden ze nu wel of geen YD op het zuidelijk halfrond??
    Ik ben nog steeds een beetje aan het kloten met mijn stage: ben niet zo gemotiveerd meer (zit vast :( ) en heb daarnaast last van RSI dus ben vandaag naar de fysio geweest. maar hoop alsnog in februari alles afgerond te hebben, dus...
    maar begreep dat Christian je komt vergezellen, gezellig! een DK reunie gaat moeilijk worden, Simon wordt AIO in Canada, dus zal pas over een paar jaar worden...
    nou dat was ie weer, geniet van je vakantie en jij natuurlijk ook die ouderwetse oudbollige gezellige dagen toegewenst...
    Liefs Heleen

  • 23 December 2005 - 11:28

    Joost:

    heej lekkere vent,
    geniet van je vakantie, zal ik ook doen, zie je lators

  • 23 December 2005 - 12:06

    Camiel:

    Hej Niek,

    Geniet van je vakantie daaro, ik zie je in nl!

    Greetz from Rotterdam!

  • 23 December 2005 - 12:35

    Kitty:

    Sorry, foutje.

  • 23 December 2005 - 14:14

    Roel:

    krijg heimwee, klimze

  • 23 December 2005 - 18:03

    Joske:

    Yoo Nieko!
    Relaxxtt :) klaar! Vakantieee! Ik heb toevallig sinds vandaag ook vakantie ;)
    Have Fun & Behave!

    Kus je Zussyy

  • 23 December 2005 - 20:42

    Richard:

    Hey Niek,

    Supers! Geniet van al het klimmen en Trad is where it´s at!!!!

  • 24 December 2005 - 00:25

    Job:

    Hey gezoonte,
    Leuk dat je klaar bent met je stage. Kan het echte klimwerk beginnen. Je ziet misschien nog meer sneeuw dan wij hier. Je gemoederte heeft trouwens een'deukje'laten rijden in de R-deur van je a.s. auto, maar what the F^&%k, what maakt 't uit. Veel plezier in Tasmanie en New-Zeeland. We bellen nog wel.
    Groetjes en blijf gezond.

    Je gevaderte.

  • 25 December 2005 - 12:04

    Frederike:

    Wow Niek,

    Wat doe je super gave dingen geweldig. Heel veel plezier op je vakantie. Ik verheug me nu al op de nieuwe verhalen, die je over een half jaar tijdens een klimweekendje bij het kampvuur kan vertellen.

    Frederike

  • 28 December 2005 - 19:47

    Wouter:

    Yo Niek! Wat goed wat je allemaal weer doet. Vanaf hier lijkt het echt één groot avontuur, blabla.
    Hier is het gewoon koud kut weer en veel werken...
    Maar ook veel mooie dingen.
    Ik zit iedere ochtend in de bus van Scharendijke naar Goes, en als het mee zit komt de zon dan op en zie ik weer hoe mooi Zeeland is. Altijd anders door het licht en de wolken. Echt heel mooi, en ik weet zeker dat je dat ook mist....en zeeland mist jou ook!
    Groetjes en een dikke vette pakkerd, wouter,

  • 29 December 2005 - 08:18

    Niekolaas:

    I LOVE ZEELAND

    Zit hier nu bij Dan in Canberra, caving, climbing, DRINKING

    Awesome fun, love

  • 29 December 2005 - 19:24

    Kabouter Klauter:

    Bluve boldere!

  • 31 December 2005 - 09:28

    Marieke:

    Fijn oud en nieuw waar je het ook gaat vieren....
    drink genoeg en geniet!
    Fijne vakantie en ik spreek je wel weer in het koude nederland.
    Dikke kussen Marieke

  • 31 December 2005 - 18:11

    Brbltj:

    alvast een goeie NiekO!! neem er een op mij!! I'll take one "up yours"!! lieverd kom nou us terug, kus van ons!!

  • 02 Januari 2006 - 05:38

    MasterPee Vanuit Indonesie:

    Nico, happy new year! ik voel toch een wat sterkere band nu ik nog maar 2 uurtjes tijdverschil van je vandaan zit ;-)

  • 02 Januari 2006 - 19:29

    Ozz:

    Yo Niek Een muhthafucking HAPPY NEW YEAR!! al het goede daar en een fijne vakantie! x from grunn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wollongong

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 46350

Voorgaande reizen:

20 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: